zondag 23 juli 2017

Perfect?-blogchallenge 3 - Uitstelgedrag

De Perfect?-blog challenge van Miss Pixie leek mij een leuke uitdaging...
De eerste 2 weken liet ik aan mij voorbijgaan (yoga is niet écht iets voor mij, weggooien wat je niet gebruikt ook niet 😏).

Maar uitdaging 3 pakte ik wél met beide handen. Ik schreef een paar lastige/al lang uitgestelde klusjes in mijn bujo, 6 van de 9 zijn deze week uitgevoerd 👍



Volgende taken: check
Strijken: volle mand
Bellen orthodontist voor oudste dochter
Naaihoekje opruimen
Keuken opruimen
Opruimen algemeen: moetje aangezien we vandaag bezoek hadden
Nieuwe rode truien harmonie apart wassen: goed idee,zijn wat afgegaan...

Nog eens uitgesteld:
Stof afdoen: begonnen
Lakens verversen: moet deze week gebeuren
Was inhalen: taak voor morgen, maandag

Niet slecht vind ik, al zijn er nog klusjes die steeds uitgesteld worden (ramen lappen,  verstelwerk).

Op naar week 4, hele week zonder... (suiker, cola zero,...), ik moet nog kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten