content='URL-FOR-IMAGE-IF-THERE-IS-NO-PHOTO'property='og:image'/> Kate Creatief: 25 questions tag

dinsdag 29 september 2015

25 questions tag

Sabrina van de blog van Blog van Sabrina geeft mij de kans om ook de 25 questions tag in te vullen, wat ik met veel goesting doe, bedankt Sabrina!

1. Heb je huisdieren?

Neen, geen huisdieren. Enkel 5 vissen in onze vijver.

2. Noem drie dingen op die het dichtst bij je zijn.

Een halfvolle fles Cola Zero, mijn schriftje van 
Meststoffen voor jouwblog, mijn GSM

3. Hoe is het weer nu?

Zonnig herfstweer maar ’s morgens is het al frisjes.

4. Rij je met de auto? Zo ja, heb je al eens een ongeluk gehad?

Ja ik heb een auto en ja, ik heb al een ongeluk gehad. In 1999 ben ik aangereden door iemand die dacht dat voorrang van links de regel was. Gevolg, eerste moment shock en achteraf gezien ook een whiplash.


5. Hoe laat was je deze morgen wakker?

06.31 u Da’s mijn normale uur om op te staan in de week.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisteren.


7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

“La vite è bella”,  die de VRT vorige week nog eens heeft uitgezonden. En ja, ook deze keer weer regelmatig met tranen in de ogen zitten kijken. Hele mooie maar emotionele film.

8. Wat staat er in je laatste sms'je?

Dit weekend zijn mijn ouders bij ons geweest. Bij thuiskomst geven ze altijd een seintje. Zij sturen ‘Slaapwel’ ik stuur ‘Slaapwel en tot later’ terug.


9. Wat is je ringtone?

Christine van Christine & the Queens


10. Ben je al eens in een ander land geweest?

Ja, ik ben toch al in een enkele (Europese) landen geweest (Denemarken, Ierland & Kreta waren de verste bestemmingen).

11. Hou je van sushi?

Zou het niet weten want heb nog nooit sushi gegeten. Maar aangezien ik in het algemeen niet van vis hou, denk ik niet dat ik het zou lusten.

12. Heb je ooit medicijnen geslikt om sneller in slaap te vallen?

Neen, ik ben meestal moe genoeg om snel in slaap te vallen.

13. Waar doe je je boodschappen?

Meestal bij Okay, Aldi of Colruyt.

14. Heb je broers en zussen?

Ja, twee jongere broers.

15. Heb je een computer of een laptop?

Een vaste computer thuis, een gemeenschappelijke laptop thuis & een  laptop van het werk.

16. Hoe oud zal je zijn de volgende keer dat je je verjaardag mag vieren?

45, in juli volgend jaar.

17. Draag je een bril of lenzen?

Al sinds het tweede leerjaar draag ik een bril. Ik heb ooit lenzen geprobeerd maar die kon ik niet verdragen. Ik heb wél lenzen om te gaan zwemmen.

18. Verf je je haar?

Neen, ooit één keer zelf geprobeerd maar sindsdien nooit meer…

19. Wat ben je vandaag nog van plan?

Aangezien het al redelijk laat is, ga ik mij sebiet klaarmaken om te gaan slapen.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Tijdens de in vraag 7 aangehaalde film (La vita è bella).

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Pizza Hawaii, pizza Luna

22. Eet je liefst een hamburger of een cheeseburger?

Geef mij maar een hamburger, maar nog liever een veggie-burger / groentenburger.

23. Heb je al eens een nachtje doorgetrokken?

Eén keer dat ik mij kan herinneren… lang geleden, tijdens mijn studententijd. Toen ik met de fiets thuis kwam, ging mijn vader net pistolets halen...

24. Wat is de kleur van je ogen?

Grijs-blauw.

25. Merk je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?

Cola Zero

Aangezien dit een leuk lijstje is om in te vullen & om bij anderen te lezen, nomineer ik hierbij Nathalie's naaisels, Jadeden, MieFleur. Veel plezier met het verzinnen van leuke antwoorden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten