maandag 28 september 2015

Sew along Laney Hobo Bag (gratis patroon)

Willeke & An van de Facebookgroep Ontwerpen en naaien van tassen, hebben weer een heel leuke sew along in elkaar gestoken. We maken samen een Laney Hobo Bag van Swoon Sewing Patterns.

Deze keer is Nathalie van Trientjes Naaicafé mijn partner in crime.
Zij was woensdag op het naaicafé goed voorbereid (patroon getekend & stof geknipt).
Haar tas was woensdag dus bijna af, aan de mijne was nog wat werk.
Met dank aan het WK Wielrennen in Richmond heb ik mijn tas gisteren, zondag, afgewerkt. Ik kijk namelijk graag naar de koers maar dan wel enkel de laatste 20 km :-)

In tegenstelling met vorige keer is het mij wél gelukt om de tas binnen de deadline (11 oktober 2015) af te werken.





Het volgende project blijft nog even geheim. Al kan ik wel een tipje van de sluier lichten. De vraag komt van één van mijn collega's. Hieronder al een deel van de gebruikte stofjes.



Meer dus in een volgende post.

Tot later.
Cathy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten